80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

衝上雲霄﹕香港快運

on January 8, 2015

心血來潮想去旅行,因為舊年同咗娘家嘅人去,我知奶奶一直想我哋陪佢去,所以向拾爺提議同佢媽媽一齊去一次旅行,我哋俾咗3個地方奶奶揀,分別係首爾、台中同泰國,結果,奶奶揀咗首爾!

奶奶揀好地點,我就開始做嘢,去咗多間旅行社問價,發覺新年去旅行真係好好好貴!(雖然我多年都試過一次,其實都心中有數架喇!) 坐CX去,只計機票,每人最平一間都報價$5812,聽到都滴汗!由於,專業旅運mention過香港快運,於是我上網睇吓佢個價,廉航果然係平一截,每人大概$3500,相差成二千幾一個,加上時間又好啲,唔駛坐凌晨機捱眼瞓,又唔駛最後一日只係早個早餐就出機場,於是經奶奶提我唔好貪平下,我上網睇吓啲人嘅評價,親子王國有唔少人表示坐過,delay唔算嚴重,當下就安心去訂飛。點知……

Click入去webpage後,先發覺想要靚時間就要俾貴啲,為咗可以又平又靚,我哋將旅遊時間改一改,遲出發,遲番嚟,去10日變為11日。其實拾爺唔鍾意咁遲番香港,因為第二日要開學,我都唔想,但早一日嘅航班已full……就算改坐CX,都係冇機位……再早啲番咩﹖航班唔係太早,就係太夜……

因為價錢同時間都係快運優勝,於是我哋就book咗釜山入,首爾出嘅機票啦!但遲咗一、兩日book,價錢又貴咗,再加埋啲行李寄運費,最後都要成$4500一個人。

下一站,韓國!


2 responses to “衝上雲霄﹕香港快運

  1. 大N says:

    你個姑仔同老爺無一齊去呀?我估唔到你去韓國都去咗11日!

    Like

    • 我老爺過咗身架喇。我哋冇特別叫埋姑仔,我同奶奶講時,佢都冇話要搵埋個女去,新年去旅行係全年最貴嘅,我估我姑仔都唔想show我哋啦。
      其實去11日都唔夠玩,我仲有好多地方想去!

      Like

Leave a comment