80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

「A+」酒店﹕釜山住宿

on January 12, 2015

決定好頭幾日嘅行程,大概掌握到喺釜山逗留嘅日數,我就上網book酒店。同事Christmas期間去過釜山,介紹咗Hotel Aventree俾我,我見佢價錢合理,房間乾淨,又有三人房,打算book啦,點知……明明朝早見到仲有嘅Triple room,到我book時就full哂……得番Family Suite,要成千二蚊一晚,好貴……

Book唔到Hotel Aventree,唯有退而求其次,揀咗地點更好,但房間冇咁正嘅Uniqstay Hostel and Suite。其實Uniqstay Hostel and Suite嘅房間裝修都好舒服架,只係……佢提供嘅係碌架床同梳化床,感覺似hostel多過似hotel,所以當初就算佢地點好過同埋價錢平過Hotel Aventree,我哋都放棄佢。而家,Hotel Aventree full咗,冇得揀,就住呢間啦!4晚酒店連稅共$3130.6,through Expedia訂,有得儲Asia Miles添!不過,我唔知原來Expedia係會先過數,cancel再退款架,早知就用Standard Chartered credit card俾錢啦!仲有,網頁明明寫free cancel,但confirmation email又話Expedia唔收錢,但酒店方面可能會收……有少少中伏嘅感覺!


Leave a comment