80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

「A+」酒店﹕首爾住宿 (北村韓屋民宿)

on January 13, 2015

噚日book完釜山住宿,就再book埋首爾頭兩晚住宿。之前睇「超齡打工假期」,見到Dodo姐同王苑之住嘅傳統韓屋好靚,好想住吓,於是上網搵資料。原來佢哋住嘅地方叫「北村韓松民宿」,但網上搵唔到呢間民宿嘅資料……我只搵到另一間個名差唔多嘅,叫「北村韓屋民宿」。因為價錢唔平,所以我哋只住兩晚。我見Agoda嘅網頁顯示我哋想入住嘅期間,佢哋尚有一間單人房同一間雙人房,於是想一次過book哂兩間房,點知個system唔俾,要我逐間去book……Ok,咁我先book咗間兩人房先!成功收到佢哋嘅confirmation email後,我就再book單人房,點知……入哂資料,click confirm後,網頁突然話技術故障,要我重新入過……Ok,再入囉!點知……佢唔俾我book,話冇哂房……我同拾爺當堂灰哂!因為我真係好想好想好想住,於是,拾爺努力上網睇資料,發覺呢間民宿其實位置都方便,唔可以一到首爾就住,我哋決定改為最後兩晚先住。雖然網頁講明係free cancel嘅,但之前Expedia都係咁寫,我confirm咗個booking,過埋數後,佢又表示佢哋唔收我錢,但酒店有機會會有charges,搞到我唔太信free cancellation呢兩個字!所以,我唔敢貿然改我個booking,打算先send email去問。

今朝一開email,Agoda已經回覆我,話我可以免費改入住日期。於是,我上網見到最後兩晚民宿有單人房,亦有雙人房,仲有三人房後,就先改入住日期,收到confirmation email後,就再reserve一間單人房,點知……system顯示所有房經已reserved……有冇咁邪﹖每次我要book房就有人同我爭﹖!算,我book間3人房。

Book完3人房之後,我再睇個網,發覺之前想入住嘅日期又有房,於是就再book間單人房俾奶奶,但當我想將之前book咗嘅兩人房再轉番頭兩晚嘅日期時,個system down咗……之後,間房又係冇咗……我開始懷疑其實由頭到尾都冇人同我爭房,係我自己同自己之爭!即係,民宿從來只剩一間細房,一人入住,佢就收一人價,兩人就收兩人價,但因為同一間房可以俾一人入住,又可以俾兩人入住,所以網頁就兩個options都話available,但當我reserve咗一間後,民宿冇哂房,所以我就reserve唔到另一間喇。Whatever,我點都叫reserve咗一間三人房,叫做住到北村韓松民宿。以為可以安心另一間位於首爾嘅酒店啦,點知……收到三人房嘅confirmation email後,發覺佢寫咗我係一人入住……我send email去要求改,對方同我講要每晚俾多W50,000,我覺得好ridiculous,我揀嘅明明係三人房,房型同二人房一樣,但價錢就貴一截,我以為呢個價已經反映咗三人入住嘅收費,點知唔係……我唔服,send email去質問Agoda,但對方只答埋啲bullshit俾我,仲話自己寫得好清楚……我真係唔太睇到囉!首先,佢冇位俾我輸入住人數,咁即係我只可以靠佢offer嘅option,揀每房人數限制嘅房型,而我揀嘅房寫明可以3人入住,嗰三個公仔仲要係成人,唔係兒童,然後兒童加床先收錢,又冇講明第3個成人入住要收錢,咁點叫清楚﹖!不過,我計過加埋additional charges之後個收費,其實又同一間單人房加一間雙人房差唔多,Agoda方面根本就九唔搭八,啲英文寫到一嚿嚿咁,再同佢爭持都冇意思,咁就算喇。


Leave a comment