80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

「A+」酒店﹕首爾住宿 (Gangnam Serviced Residences)

on January 14, 2015

噚日一點準時番到屋企,為嘅就係搶Hilton個半價優惠,但未夠一點,人家個server已經down咗!我狂load兩個半鐘,都入唔到去,決定放棄!出去同拾爺食個tea好過。

食完tea番屋企,Hilton個網頁回復正常,睇嚟啲人搶完喇,拾爺批死我唔會再執好任何嘢,佢錯喇!我真係揀到我想住嘅酒店,真係平足一半!不過……酒店要收附加費,計計埋埋成千六蚊晚,雖然,以佢貴為5星酒店,加我哋3人入住,呢口價都仲好抵,但我最後都冇book。因為,佢冇得免費取消,我真係仲驚緊快運會取消航班,book太貴或者冇得取消嘅酒店,成本太高!同埋呢間酒店冇free Wifi,要上網就要俾錢!去旅行,冇得上網好唔方便!我唔係嗰啲無時無限都要自拍,或者去個洗手間都打status嘅港女,但我需要知道天氣如何、景點同餐廳資料等等。當然,呢啲嘢我出發前會做足準備,但去旅行,好多時都未必可以跟足之前plan好嘅行程,總有有所調動嘅可能,有得上網,方便好多!

放棄Hilton,我同拾爺又要做吓research,睇吓邊間酒店好!但揀酒店前,先要決定去唔去安東河回村。其實,我係好想去呢個有成6百幾年歷史,且被列份UNESCO嘅村落,如果只得我同拾爺兩個,我係一定會去住一晚架!但而家帶埋奶奶……實在唔想佢老人家玩得太辛苦,雖然之前同奶奶提過,佢話冇問題,但因為呢條村交通始終唔及大城市方便,我哋又踏正凍到癲嘅二月去,如果到時要等好耐車,都怕凍親奶奶。村落又咁傳統,雖然室內會好暖,但入到去有幾凍都真係唔知,唔想冷壞奶奶。仲有一個大難題,要住喺村入面,就一定要搵民宿,村嘅民宿大部份都殘舊,而且只得公共浴室,我睇過有台灣背包客過一月入去住,喺室內就冇問題,但要出去去個洗手間,就要鼓起好大勇氣,衝出去捱凍……當然,我同拾爺係受唔住公共浴室嘅,帶埋奶奶更唔會去住,所以我係target at有private bathroom嘅民宿,但全村只有兩間,咁矜貴,價錢當然唔會好friendly啦。我check到其中一間叫「樂古齋」嘅,3人房收接近$2400,拾爺聽到後嗌貴!我都覺得貴,但住UNESCO嘅屋喎,我又覺得值!只係……我未知自己係咪真係可以如期出發,呢間民宿要一月尾過數,如果去唔成,就要蝕多$2400住宿,個成本太高!再加埋之前我所講唔想奶奶辛苦嘅原因,我哋最後忍痛cut咗去河回村呢個景點。

不過……我已經搞到拾爺都好想去河回村,所以,我哋會book可以free cancel嘅首爾酒店,如果最後決定去河回村,都可以方便改番酒店嘅check in & check out dates嘛!

同拾爺一齊睇首爾嘅酒店,我呢期都係用Expedia搵酒店多,因為想賺Asia Miles,見佢是日特價係Gangnam Serviced Residences,評分唔錯,住過嘅人都留言讚佢位置好,於是就click入去book啦,網頁以一個非常吸引嘅價錢去吸引我揀佢,但點知click到入去,發覺又要俾稅,又要俾多一個人嘅額外附加費,加加埋埋,就由原先嘅五百幾蚊加到去八百幾蚊……由於價錢都仲可以接受,又係free cancel嘅,我就打算book住先。呢個時候,拾爺問我點解唔用Booking.com,佢一向鍾意booking.com,其實經過北村韓松民宿嘅booking後,我已經唔再係Agoda嘅fans,不過,如果價錢一樣,我仍然會揀佢,因為佢可以儲分做redeem。但我同拾爺一樣,鍾意Booking.com個system多啲,人家show嘅價錢係包哂稅同其他附加費,即係第一眼睇到幾多,最後就俾幾多,完全唔會好似Expedia同Agoda咁,引咗你上釣先再逐樣鋸你!既然拾爺咁問我,我就即管睇吓Booking.com個價係幾多,最後發現有最低價格保證嘅Expedia貴人成三百幾蚊!雖然,我可以照book兩邊,再要求Expedia賠番差價嘅雙倍俾我,但……我實在冇咁嘅精力去賺佢三百幾蚊,最怕係好難先拎到呢筆錢,既然Booking.com平啲,就喺Booking.com到book啦!

Book完房後,我貪得意再番Expedia到睇,見到佢房價平咗,於是就再book佢,然後cancel Booking.com個booking,但係……當我收到confirmation email時,發覺佢寫咗我係兩個人入住……我search時明明係填3個人,揀嘅又係3個成人嘅公仔……為免最後連呢到都住唔到,我再喺Booking.com book番間三人房先,然後今朝一早打去Expedia問佢可唔可以轉人數。對方話唔得,於是我就要求cancel個booking,佢話會退番錢俾我。我同佢講佢哋個價高過Booking.com,佢就講一次個差額賠償嘅condition俾我聽……我當然知啦,但我真係唔得閒去book一次佢哋間貴房,俾佢哋收一次錢後,再叫佢哋退番俾我,我怕貪字得個貧呀!知道Booking.com平啲,就直接去Booking.com book算啦,人家明碼實價,頁面又夠user friendly,free cancel就真係free cancel,好用好多!

都唔明點解呢排book酒店都咁諸事不順!之前去歐洲book酒店,間間都冇問題,係韓國呢次咁多問題……可能之前主要book兩個人,咁次book三人房真係煩好多!

 


Leave a comment