80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

衝上雲霄﹕步步驚心

on January 16, 2015

噚日同同事食飯,講開我買咗香港快運機票,佢隨即分享佢朋友嘅故事俾我聽,原來佢個friend都試過遇到快運喺佢哋前往機場途中先send message嚟告知航班取消,結果,佢個friend要自己用錢買機票飛。聽完佢咁講,我又再擔心過……然後,原來師姐都買咗快運,又係新年期間去韓國,不過,佢係through專業旅運買嘅,我覺得有起事嚟,都叫有間agent負責,唔同我,我係自己上網買嘅……講講吓先知,原來連亞曼達都買咗快運,不過,佢係暑假先出發,又係去韓國。同事話買快運提議嘅旅保可以確保坐到另一航班,我一番到屋企就即刻上網睇保單detail,但就唔見佢有寫……

今日再問該位同事,原來佢個friend要自己俾錢買機票係因為佢趕住回港,唔想坐快運安排嘅另一航班。咁即係快運係會安排另一航班,而唔會就咁取消食咗乘客啲錢就算,咁都好啲。女副校安慰我旅遊時間屬新年期間,航空公司應該唔會因為唔夠乘客而取消航班。

再同另一位成日去旅行山嘅同事講我嘅憂慮,佢提議我買Prudential嘅旅保,話好似因為航空公司cancel flight而有所損失都保。聽完佢講,我又安心少少,不過,我會先搵我宏利個agent,睇吓宏利個旅保係點先。


Leave a comment