80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

潮拜購物狂﹕Adidas

on January 18, 2015

話說我星期日喺Adidas Women’s Store到買咗件褸,點知星期五同拾爺行另一分店時,見到件褸大減價!我連件褸都未到手,佢就勁減$450,我當下嬲到噴火!於是,就打電話去訂咗貨嘅Adidas Women’s Store到問佢可唔可refund番個差額俾我啦,因為我真係連貨都未收到架嘛,點知對方用唔多友善嘅語氣同我講﹕「小姐,妳俾哂錢架喇!」,仲要係兩次咁多!我再三confirm佢公司係唔會refund俾我就收線。

收線之後,越諗越唔忿氣,雖然拾爺都覺得我唔可能要求人家退番差額俾我,但就因為對方一句﹕「小姐,妳俾哂錢架喇!」,反而remind咗我當日俾錢時,我係要求過只落訂,但個sales就叫我俾全數。係佢要我俾全數,然後而家用呢樣嘢嚟打發我﹖!我真心覺得被trapped!

太嬲嘅關係,我番到屋企,第一時間喺Adidas個official website到留言,將件事寫咗出嚟,如果佢哋唔跟進,我打算向消委會到投訴佢哋銷售手法有問題!

噚日收到Adidas Women’s Store來電話到貨,仲問我幾時嚟拎,我感覺好奇怪,平時啲舖打俾我叫我去拎貨,係唔會問我幾時去架囉!我唔去住,我要等佢哋official覆我!

今朝一早,先打去其他Adidas嘅分店到,問咗兩間,confirm佢哋公司policy係貨到先收錢,hold貨連一個仙都唔駛俾住後,就再打去Adidas Women’s Store同個sales理論,佢最初一再以我買時係正價嚟同我講,但我搬出佢公司policy係貨到先俾錢,我因為佢要求俾全數,而未能取消hold貨,再以減價價錢去買嚟回應佢,佢就同意refund番啲錢俾我啦。因為我買件褸時,同時買咗件hoodie,所以店方會先扣起之前俾咗嘅9折嘅差價,我實收番$259。其實,如果唔係兩件貨有9折,我係唔會買件hoodie架,更加唔會用正價去買,而家咁樣,我變相要用正價去買hoodie!不過,做人嘅嘢,得些好意須回手,我都唔想去到咁盡,可以拎番少少,就豪件衛衣俾佢啦。

本來今日同拾爺係要努力改嘢,但唔想再拖住件事,所以特登搭車出去拎褸 (真係車錢都蝕埋,本來噚日番娘家可以順便拎埋,但噚日未諗好對策,所以唔拎住……)。去到,佢要收咗我張單,但我件hoodie用正價買,我要求要有單,搞咗一輪,佢就俾我拎番張單走。但隔咗一陣,又打嚟話要拎番,仲話啲錢係佢自己出,要同公司交待云云,佢亦承諾我件衫有問題,可以拎番去換 (老老實實,我已經唔會再相信佢哋講嘢!),拾爺話我可以唔駛理佢,但我心知自己唔會再番去換嘢,費時佢不停打嚟,就拎番張單俾佢喇。

呢件事擾攘咗我3日,終於得到圓滿解決,我個人即刻開心番哂!


Leave a comment