80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

潮拜購物狂﹕冷帽 + 頸巾

on January 23, 2015

放學後,拾爺打嚟話陪我行街,開心!上個禮拜太遲去一田,結果$50 coupon被換哂……今日同拾爺一會合就去一田,都未夠5點,但coupon又係冇哂……收銀姐姐話4點已經被換哂喇……一田冇coupon換,我哋就先行吓商場。行咗兩、三間舖,我肚餓,於是就入去王家沙食tea,當埋今晚dinner架喇,食飽飽,就去niko and ……到買嘢,上次嚟已經睇中咗條頸巾,但就唔知買藍色好定芥辣色,今次有拾爺陪我,佢幫我揀咗要芥辣色 ($164.5),再買多頂同色冷帽 ($140),旅行裝備又多兩樣,yeah ~~


Leave a comment