80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

「A+」酒店﹕河回住宿 (二)

on January 26, 2015

等極都等唔到樂古齋嘅回覆,前日忍唔住send去英文個email address,噚日就收到佢reply,但個價錢貴到嚇死人!完全同個官網報價不一!於是,我再send email去問,原來對方報咗首爾嗰間嘅價俾我,我再睇佢個webpage,原來人家有要求reserve河回要講明,係我錯!我overlook咗,冇講明……對方再報價,價錢吸引,但吸引到我懷疑佢唔記得咗我係3個人,因為佢連我個入住日期都搞錯咗……結果,對方真係以為我得兩個人,3人房被人reserve咗,無緣一住了……住唔到樂古齋,即係到河回無望了……


Leave a comment