80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

潮拜購物狂﹕運動褲

on January 26, 2015

臨近新年,IT旗下店舖又做promotion,喺其中一間舖頭買嘢,憑單可以到其他分店享半價優惠!當然,呢個半價係有上限架啦,價錢唔可以超過之前嘅消費,即上一單如果係$500,顧客就可以憑單到其他IT旗下分店以半價優惠買$1000以下嘅嘢。呢個promotion其實上年都有,但我同拾爺買嚟買去,都係去IZZUE買……張單唔可以用番喺同一店舖,而且只有3日有效期,結果,我係白白浪費哂啲優惠……

噚日,同拾爺去行街街,佢喺IZZUE睇中咗兩條運動褲,打算買嚟當睡褲,呢排IZZUE做緊買四件有4折優惠,於是,我倆努力搵嘢買,本來喺葵芳分店都揀好哂想買嘅嘢,但點知拾爺睇中嘅其中一條褲冇佢個碼,我哋唔想未試就俾錢 (見過鬼,怕黑了……),寧願搭車番青衣去試。去到青衣,拾爺搵到要試嘅褲,亦試啱,但係……呢到冇我本來打算買嚟湊數嘅belt賣……個sales話因為佢哋間舖本身冇賣belt,所以唔可以幫我要求由葵芳transfer件貨過嚟……好彩,拾爺試褲時,俾我發現呢到有拾爺著開嘅橫條衫賣,拾爺隨即揀番條嚟湊數。基本上,橫條衫可算係我哋每次嘅湊數對象!尤其當IZZUE再冇打底賣時。加埋我件灰色線衫,四件價4折後,$854.4。拾爺買嘅褲,其中一條都幾厚,可以帶去韓國著!俾錢後,sales同我哋講拎住張單去IT旗下嘅其他店舖買嘢,$1710以內可享半價!上年我錯過呢個優惠,今年我誓要用盡佢!

今日放學後雖然要開會至5點45分,但是晚唔駛番奶奶到食飯,我放學即走,去咗附近嘅Chocolate睇吓啲衫!須知道Chocolate除咗嗰啲咩staff sales之外,基本上係全年唔減價架!所以有半價coupon,一定係去Chocolate買嘢!行完一round,冇嘢睇啱……正打算走時,俾我發現佢啲運動褲唔錯,原價$459我當然唔買,但半價之後個價錢就好吸引!試完後,決定買淺灰色同藍色各一,當睡褲著。同sales confirm啲貨後,見到啲底底,於是就問sales我張半價單包唔包底底,一聽到包,即買兩盒!$159六條,平過買Triump同Muji!Sales知我有張半價單,就提議我買襪,我對女裝襪興趣不大,去咗男裝部執咗pack俾拾爺,行番去女裝部時,俾我發現有另一款運動褲,個cutting啱我去街著,仲有黑色添!於是,又拎入去試,最後,我放棄原先要嘅藍色運動褲,只要淺灰色嗰條,新發現嗰款就要深灰同黑色各一。因為我quota有限,所以放棄咗買俾拾爺嘅襪,亦唔受sales所氹買男裝底底駛夠一千,三條運動褲加兩盒各3條底底嘅set裝,最後以$847.5埋單。

我去旅行又有運動褲著啦~~~

 


Leave a comment