80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

潮拜購物狂﹕Adidas (二)

on January 29, 2015

話說我上個星期日去咗Adidas Women到拎番差額後第二日收到Adidas嘅reply email,對方叫我講番個invoice number同分店名俾佢哋跟進,我就覆佢哋已經拎番退款,但就表示自己其實唔想用正價去買另一件hoodie,仲留埋個電話俾佢哋打俾我。

上個星期二收到Adidas嘅回覆電話,對方話會pass件事俾分店經理跟進番,其實我唔想再同嗰間舖嘅人接觸,唔想再見嗰個salesperson,但customer service嗰邊話佢哋都要了解係咪員工冇跟公司policy做嘢,佢哋自己都要跟進。

番到屋企,我阻止拾爺去洗件hoodie,in case對方真係俾我退番,洗咗就真係冇錢攞得番架喇。

等等等,以為Adidas Women嗰邊唔會打嚟,點知今日就收到佢哋電話,個經理好爽快咁答應俾我refund,因為佢覺得係自己員工冇跟指示,要求咗我俾錢在先,係佢哋唔啱。經理叫我拎番件衫去分店就得,就算我已經冇咗張單都ok,佢仲因為要我走幾轉而同我講唔好意思添。我多口問句上次啲錢係咪公司出,而唔係salesperson出,佢話係公司俾番嘅,我都安心啲,但佢同我講個salesperon已被解僱時,我嚇到「吓」咗一聲,對方即刻表示係該員工喺事件前已請辭,咁都好啲,我只想拎錢,唔係要搞到人工都冇得做架!

呢件事今次真真正正地得到圓滿解決喇!


Leave a comment