80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

潮拜購物狂﹕抓毛外套

on February 8, 2015

一早睇中Adidas一件抓毛外套,奈何價錢太貴,索價$699,實在買唔落手……等等等,終於等到呢排各大舖頭嘅新春大減價,連Adidas Original呢啲專門店都將舊款產品割價,我當然要捉拾爺陪我去買啦!前日喺旺角同太子嘅分店都搵唔到……噚日就出尖咀,想話有幸搵到嘅話,就可以enjoy埋Standard Chartered逢星期六喺Harbour City買嘢嘅優惠,但冇貨……就連Jack Wills都冇哂減價貨,拾爺想買條褲都無望……游走尖咀半日,只落得撲個空收場……深深不忿,雖然,嗰件外套我唔知有冇減價,之前其實都唔係見有好多分店有售,但越接近去旅行嘅日子,越感覺自己其實好怕凍,我就覺我必須要買佢,著多件抓毛外套喺羽絨入面,點都暖啲嘛!

今日,難得拾爺唔駛改嘢,我當然捉佢出去陪我睇外套啦!旺角、太子、尖咀買唔到,我出銅鑼灣,隱約記得喺Hysan間分店見過,皇天不負有心人,真係俾我搵到,仲要減到$419!可惜,得番XS……好彩,我又啱著喎,staff話Original嘅衫係比較大啲嘅,唔怪得我次次買佢啲衫時,都要買細一個碼啦!

買到心頭好,開心!


Leave a comment