80後窮遊世界

大手拖小手,走遍這世界!

2015 韓國之旅 Day 1

on February 16, 2015

5點半起身,6點40分出門口,7點50分到機場,同奶奶會合後就去排隊check in。第一次喺Terminal 2 check in,去到counter見到大排長龍……期時HK Express嘅工作人員不停叫飛昆明嘅旅客優先check in。等等等,airline突然又開多個counter,但只限去大阪嘅旅客check in……話要疏導人群,個人覺得佢咁疏導有欠公平,因為有唔少遲過我哋嚟排隊嘅人仲早過我哋check in。

我哋原先都有啲擔心個篋會超過20kg嘅行李限制,但最後兩個篋都冇過重,一個得11點幾kg,另一個都只係16點幾。8點半先check完 in,8點45分開始on board,airline要我哋最遲9點半上機。我哋唔熟Terminal 2呢頭,搵兩搵都冇心機自己搵,拾爺問問兩個經過嘅空姐後,我哋就出境,過關後,就即刻問information counter嘅人,再急急行去lounge到。喺lounge到快快食過兩碗魚蛋粉,少少腸粉同茄汁豆,再每人拎支水就走去搭shuttle bus到Gate 501。

IMG_4785

未試過嚟到咁遠!

9點10分去到閘口,大部份人已經上咗機,只有少量人喺到影緊相。拾爺要去洗手間,我同奶奶就坐埋一、二邊等佢。等緊拾爺番嚟時,有空姐行埋嚟催我哋上機,我話我先生去咗洗手間,佢睇睇錶,正想俾個時限我哋時,拾爺就番嚟喇。

之前上網睇過有人話就算網上mark好位,HK Express都唔俾佢哋一行人一齊坐,令拾爺放棄俾錢mark位,好彩冇俾錢mark位咋,因為我哋係可以一齊坐,而且仲坐到第5行添!因為我行先,我 一上機就坐咗入窗口位,拾爺俾奶奶坐中間,自己坐通道位。雖然,呢個安排其實係最正確嘅,但我會暈機浪……所以,坐坐吓,拾爺知我想同佢講,就同奶奶換 位。

飛機準時9點45分行駛,10點10分take off,架機開始時有啲震,而且好嘈……但後來就開始定同靜,仲早15分鐘到達釜山機場。

到達釜山後,我哋就入境,但拾爺頭先喺飛機上寫嘅入境紙冇填到酒店名……我哋要匆匆填寫……不過,奶奶排另一條line (本來我哋係一齊排隊嘅,但前面個女人搞咗好耐都未得,奶奶就走去排另一條line,原來前面個女人發燒!),個關員冇要求奶奶寫番喎。

過關後,就去拎行李,奶奶離遠望到自己件行李就衝去拎,我同拾爺stop都stop佢唔住。我趁拾爺等拎行李嘅時間就去洗手間,入到洗手間見有個女 人喺其中一間門口,想入又唔入咁,唔知做咩,後尾出面有把男人聲同佢講﹕「閂咗門先有燈架!」,個女人先入去……原來廁格根本冇人,佢係見黑唔入……好 彩,另一廁格空嘅,如果唔係,真係被佢阻鬼住我!我入嗰格嘅馬桶係智能馬桶嚟架!

去完洗手間出嚟,拾爺已經拎哂所有行李,好快!

IMG_4787

行李帶

出去後,第一時間去7-11買T money,但係冇……算!去tourist information counter到問去酒店嘅方法,其實之前問過酒店,佢叫我哋打的,我問佢有冇巴士,佢話好似冇再operate,但tourist information counter個staff就教我哋搭機場巴士。

IMG_4788

喺Gate 3出去,行到station 2就有巴士去Lotte Hotel。我哋間酒店就係喺Lotte Hotel附近!

一去到station 2就有車,司機仲落車幫我哋捧行李,車費每人₩6000。

IMG_4790 IMG_4789

呢到嘅機場巴士行李唔駛放下面,車廂入面都有位擺。

車程大概係40分鐘,落車後,我哋就根據酒店send俾我嘅地圖行去check in。(詳見Uniqstay Hostel and Suite)

上房放好嘢後,我哋就出發去食lunch。之前上網知道西面都出名食豬肉湯飯,仲好似有條豬肉湯飯街,不過我查唔到喺邊,亦唔知邊間出名……所以,我哋出發前先問問hostel個老闆,佢俾張map我哋,再mark好位置,而且仲推介自己鍾意幫襯嘅一間俾我哋。

因為我嚟呢到之前冇換到韓圚,主要靠我大妹俾佢之前用盡嘅韓圚我,所以我哋食完飯仲要去換錢,但老闆話如果用港幣換,就要出到南浦先有兌換店肯收……呢到換就要去銀行,好彩,豬肉湯飯街附近就有幾間銀行,老闆俾嘅地圖亦有mark哂啲銀行嘅位置。

IMG_4803

老闆為免我哋去到餐廳同waiters溝通唔到,叫唔到豬肉湯飯食,特意寫低佢嘅韓文名俾我哋到時show出嚟,好貼心。

睇住地圖,跟住老闆嘅指示,好快搵到餐廳,食我哋嘅第一餐!(詳見一品名家)

食完飯,我哋就去搵銀行。本來我想去外換銀行嘅,因為我有coupon,但見到嘅第一間係Standard Chartered,其時已經差唔多5點,為免再搵會過咗銀行營業時間,到時乜錢都換唔到,問過Standard Chartered個rate後,見都可以接受,就先換$2000,奶奶亦換$2000。呢到個rate係HK$1兌₩140.11。換錢前要填 form,寫個人資料,再俾passport銀行影印,好煩……等緊錢時,我見counter前有利是封,白色底,有隻羊,仲有韓文,好得意,於是厚顏問 人家要,人家好nice,叫我拎哂兩pack。

IMG_4821

換錢都有戰利品,yeah ~~

有錢喺身,就梗係去shopping啦!呢到有條地下街,有好多嘢賣,衫、褲、鞋、襪,不過,價錢卻唔及首爾嘅平,未有一對係賣₩1000,我當然唔會買啦!其他嘢都冇咩特別……

行行吓,去咗個幾「娘」嘅場……

IMG_4822IMG_4839

IMG_4823
呢到吸引最多嘅係亞婆亞伯……

不過,喺呢個「娘」場到,我都買到一件衫仔(₩10000)俾小王子,幾得意呀,拾爺一見就愛上。

IMG_8427

給小王子的手信 (後補照片)

行到咁上下,番民宿抖抖,再出發去食dinner,向民宿個staff問好餐廳位置,就出發!餐廳極近民宿,行過去5分鐘到。(詳見五福蔘雞湯)

食完飯,又去西面地下街行吓,頭先只行咗一邊,而家行埋另一邊。買咗條裙(₩25000),番酒店前再去超市買梨(₩2500)。

是晚水果係梨,出發前聽學生講到啲梨好好食,但我哋呢個一啲都唔甜……只係大同都叫多水份……


Leave a comment